Så oekonomiskt, alla fattar utom jag

8kommentarer

Καλημέρα (god morgon a'la grekland)
Jäkla coolt språk dom verkar ha.. eller what? Det är små krumelurer som jag inte ens på tusende försöket kan få till ett språk. Men nåväl, huvudsaken dom fattar varandra.

NU ÄR DET DAGS FÖR TRÄNING! Kondition, motion, svett och ilska står på schemat idag.

Tar med en banan också, så jag inte tuppar av efter träningen.

En onördig sak:
Jag äter ungefär en halv banana, sen slänger jag den andra halvan för jag orkar inte spara den till sen.

8 kommentarer

Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!

06 Dec 2010 09:39

Okej :D Ja "ät fet mat" är ännu mer inspirerande och info värd :D kram

Elionore

06 Dec 2010 10:13

jamen visst är han?! ;)

härlig blogg :)

Viktoria | Marks största blogg♥

06 Dec 2010 10:17

Kika in och se om du gömmer dig bakom lucka 6 :) Om du inte gör det och vill ha chansen att bli länkad inför mina ca 1000 besökare så anmäl dig till morgon dagens utlottning redan nu :) Lycka till sötnos

Maria

06 Dec 2010 11:10

Tack:)

Min dag var också bra:)

Om en stund ska jag sätta mig på ett tåg och åka till Sundsvall vad hittar du på idag då?

Cåhnny

06 Dec 2010 11:15

GL med träningen idag! Om det inte blir skidor för mig idag så blir det nog lite lätt löpning iaf :)



mvh,

skriver av sig

I AM BAAM - Göteborg Edition

06 Dec 2010 11:40

heheh som mig då... fast jag slänger alltid den sista tredjedelen av bananen... :P

mmautildah

06 Dec 2010 11:52

My fitness coach tror jag det heter . aha.. Rekomenderar du att operera sig :)?

Sanna

06 Dec 2010 12:02

Kul att du hittat till mig :)



Ska bli kul att få följa dig på din resa också, du har ju gått ner jättemkt redan! Superduktig!

Kommentera

Publiceras ej