PUSS

11kommentarer

Fick ännu en underbar kommentar idag:
Hahah har läst igenom din blogg nu och jag har ett ord att säga dig.. eller nej det räcker inte med ett ord. Men fan vad ball du är tjejen!!! - från Iambaam.

Alltså självklart så vet jag ju allt ni skriver till mig redan, men att höra det från er därute gör mig bendarrig. Blir så glad, så fortsätt gärna. Får minst en kommentar om dagen om hur ball, cool, underbar, härlig.. you name it, som jag är. Blir lika glad varje gång.

Tryck på denna och bli ball du med:
bloglovin

11 kommentarer

Malin I Form

02 Dec 2010 21:33

Skön kommentar :D



Sv: Ja, den har lite frän smak men det beror lite på vad man blandar med och hur mycket :D Jag kör en halv burk kesella med 1 dl bär och det funkar bra :D

Johanna

02 Dec 2010 21:45

Kan bara hålla med!!! :)



Hoppas de där 5kg, kommer strax då.... så slipper jag huttra i vinterkylan :) så jag hoppas du skickade dem med express :)



han är en idiot. var tydligen bara tvungen och ta reda på det en gång till... vänder rumpan till :)

Erika - VIKTKAMPEN

02 Dec 2010 21:50

Det stämmer så bra så! :D

I AM BAAM - Göteborg Edition

02 Dec 2010 21:54

PUSS!!!!!!!



sv: Det var så himla lite så. Ja jag har också svårt för ordet hjärtligt, fast det är enbart för att det rimmar på stjärligt :D

Funderar på att börja skriva tack så stjärligt, det var snällt av dig om nån kommenterar att man har en fin blogg till exempel.



Oh Imorgon kommer det en massa inlägg. Bilderna på skorna, ett inlägg från den listan jag håller på med - dag 4 som är "Vad är kärlek!" sen har jag lite andra ideér så titta in imorgon så du inte missar något. ^^

Linda - en vimsig mamma

02 Dec 2010 22:53

hehe en helt sann kommentar!! nu är det fixat med ordern! =) han fick inget av mig =( finns inga pengar till de just nu så han får vänta, men annars fick han nya hemtelefoner,skarplotter m.m =) kram

DONKEN-2barnsmorsa 2be

03 Dec 2010 00:05

aj lavv din blogg. lätt.

inte för inte som adopterar en så skojjig liten gumma. :D



jag ger ju inte vincent vemsomhelst som storasyster. det ska ju va en skojjig en. klart!

Erika - VIKTKAMPEN

03 Dec 2010 00:16

D kommer nog fler gånger :)



Ja de e jätte kul. :) Nu har ja fixat de du ville ;) Besöksräknare. Ida hade jag besökare på 3596 st. :)

kram

Linda

03 Dec 2010 07:52

Det är skitskoj att få positiva kommentarer på det sättet. Och det är ju sant. Jag diggar dig. Och när jag diggar nån är dom coola punkt slut!

DONKEN-2barnsmorsa 2be

03 Dec 2010 12:20

jag skrev till henne strikta order om att hon måste vara snäll ända fram till jul, om hon ska få låna dig nåt.. ;)

Chain UF

03 Dec 2010 12:33

Handgjorda och snygga smycken!: www.chainuf.blogg.se

Anonym

03 Dec 2010 12:47

Kika in hos mig! Du kommer att kunna läsa om massa gossips om de senaste artisterna, och även få höra på sköna låtar! Alltså en nice musikblogg! KIKA GÄRNA IN!

Kommentera

Publiceras ej