Mina favoriter

8kommentarer

Varm dryck Är inte så mycket för varm dryck.. men choklad om jag måste välja.
Kall dryck Vatten helt klart. Annars har jag blitt tokig i Trocadero nu på sista tiden
Alkoholhaltig dryck Cider
Drink Svårt.. rosa pantern är god, fast redbull vodka är mer min stil
Pålägg Beror helt på vad det är för bröd, haha
Grönsak Gurka
Frukt Melon
Bär Jordgubb
Krydda SALT! jag är saltoman helt klart
Godis Är inte så mycket för godis sedan op faktiskt, men en liten bit choklad kan vara gott
Snacks Chips - det älskar jag fortfarande, några stycken iallafall
Choklad Svårt. Typ. Toblerone
Ost Jesus!! ofta jag kollar vad osten heter
Sallad Måste nog vara kyckling det, gärna med curry dressing
Tårta Är det något jag INTE gillar så är det tårta
Bakverk Ingen hit det heller.. en kaka? haha
Sås Tzatsiki eller hur han stavas
Glass Ben & Jerry's
Snabbmat Thaimat, kanske har märkts?
Flingor Öjj, kanske cornflakes då
Pizza Med kyckling, curry och jordnötter - och vitlökssås, jag är knäpp, jag vet
Naturgodis/Nötter Torkade jordgubbar, yummie
Soppa Prata inte med mig om soppa!!
Utländskt kök GREKISKT! i love love love
Halstablett/Tuggummi tuggummi, extra always
Äter inte Oj, det skulle bli en lång lista. Men kan säga: sill, passar bra nu såhär i juletid

Hittade listan hos världens finaste Katja - gör den ni med. Säg till bara så jag kan läsa. Pling!

8 kommentarer

Katja

22 Dec 2010 17:54

Är du kräsen? ;o)Äter-inte, lång lista hihi! BRA o inte gilla tårta o bakverk :op Kul o läsa listan, att alla gillar så olika..

Vad heter du finaste? :o) Om du vill berätta.. håller det hemligt m du vill hihi!

Tigerhonan

22 Dec 2010 18:01

Ja det hoppas jag verkligen :)

Sara - Only me

22 Dec 2010 18:17

intressant att läsa :)<3

Jannica

22 Dec 2010 18:22

Jag gillar inte tårta så mkt, men pappas hemmagjorda. ÄLSKAR DEN!!!! Och smakade du på den skulle du med ändra dig, säker på de ;)

linda

22 Dec 2010 19:02

Ah yea!

Jag taggar till 100, och önskar mig en locktång, pengar, smink, presentkort, en kamera och lite smått och gott!;D

Pauline

22 Dec 2010 20:41

Känner mig inte så stolt.. Känns inte som om jag börjat riktigt än, äter ungefär likadant, bara godis/chips inte lika ofta. Och rör mig mer.

Fast sist jag försökte gick jag ned 6 kilo o var då mer eller mindre rädd för att äta, så inte så det ska vara heller, tänkte att jag tar det som det går nu, ett litet steg i taget.



Det hoppas jag :) De löser sig nog, annars får jag ta en extra vända på cykeln sen efter jul! :)

Erika - VIKTKAMPEN!

22 Dec 2010 20:43

Kul med sådan lista ;)

Lena

23 Dec 2010 08:47

Den där listan var kul, den snor jag någon dag :)

Kommentera

Publiceras ej