Låt änglarna leda dig rätt, ||

7kommentarer

Dikt nr. 2 a'la Håkan Hellström / Göteborg projekt.

Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn

chapmans torg är vårat
jordgubbar och bananer
tusen trappsteg värda att klättra
myggbett och sår värda att få

vi njuter av dagen men än mer om natten
kanske är det bättre att bada då
eller kanske smakar dryckerna bättre

avenyn ger mest liv
och det är dags för midnattslopp
det är jobbigt nog att titta

översvämning i spåren
dom ersätter med buss
vi har inte ens märkt att det regnat

Dikt nr. 1 hittar ni HÄR <-
Bra att veta också är att dikterna är skrivna från saker jag varit med om, saker jag gjort och upplevt.

7 kommentarer

carolina

29 Dec 2010 17:58

du tror då alltid på mig :) tack :)

charlie

29 Dec 2010 19:11

hehe okey. Ska du ändå väga dig trots allt på fredag?



ah kmr veta i mars .. men jag lär ta ett lån annars alldeles för ung och ha en gammal kropp :P



hehe nawww tack så mkt

Tigerhonan

29 Dec 2010 19:57

Ja jag sa ju det hela tiden :D



Ja jätte roligt :)



Nej, hans pappa vill inte det :( <3

Eleonore

29 Dec 2010 20:42

härligt, bra jobbat tjejen! :D

Rumptott

29 Dec 2010 21:32

hehe ja visst va de roligt =P haha.

jodå min jul den kom o den gick den med..

hehe.. så ska inte klaga =D skönt att den e över =)

ja du några vänner ska komma hit o äta lite mat sen vet jag inte redigt vad vi ska göra hehe..



kram

Johanna

29 Dec 2010 21:58

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen om en personlig almanacka upp kika in och se om det blev du



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2010/12/29/4241345-den-personliga-almanackan-gar-till/#kommentarer

nesrin

29 Dec 2010 22:26

mycket bra dikt tycker jag :D!

Kommentera

Publiceras ej