Känns inte som fredag

9kommentarer

Idag ska jag göra en ny mätning, för och se om jag förlorat några centimeter här och var på kroppen. Sen blir det gym senare med pappa. Längtar!

Jag har blivit ett gym-freak, finns inget skönare än att gå ner och svettas fettet ur en.

Ikväll blir det myskväll, men lugn ba lugn, jag har fixat det bra. Med lite nötter, måste börja tänka på vad jag äter. Även fast det inte händer något om jag äter godis, eller chips så vill jag inte äta det.

Ska även knäppa lite nya helkroppskort, kommer upp senare. Så håll utkik.

9 kommentarer

Erika - VIKTKAMPEN

03 Dec 2010 11:33

Tack! :D Är super glad. Nästan 10kg på 12 dagar! Helt otroligt. kram

I AM BAAM - Göteborg Edition

03 Dec 2010 11:50

Jag vill också bli ett gym-freak!! Men det får bli när man har fått ihop lite pengar!

Mitt mål är att gå ner 15 kilo och åtminstone 5 kilo ska jag gå ner utan gym.



svar: Visst var dom? Jag är så nöjd över mitt köp!

Inga mer kalla fossingar and that makes me happy.

Erika - VIKTKAMPEN

03 Dec 2010 12:40

Jag hinner ej ta det nu tyvärr :( Kan ta de senare ikväll?=) kram

Linda - en vimsig mamma

03 Dec 2010 12:43

Japp hoppas du blir nöjd med varorna och kom ihåg att visda katalogen för var enda männsklig persn nu känner och ser, så ska du se att du tjänar en slant! =) kram

Linda

03 Dec 2010 12:44

Oavsett så är det fredag. Härligt att du gillar att gymma och svettas. Jag har liksom inte kommit till den punkten än i mitt liv. Kommer nog aldrig göra det. Svettas är det värsta jag vet S



Erika - VIKTKAMPEN

03 Dec 2010 13:02

De ska jag absolut göra :D kram

Cåhnny

03 Dec 2010 13:08

Klart det händer någonting när du äter godis, du får fortfarande i dig kopiösa mängder socker.

Malin I Form

03 Dec 2010 14:49

Gött att det börjar bli ett beroende med gymmet :D

Johanna

03 Dec 2010 15:33

hoppas mätningen gick bra! Men det tror jag nog den gjorde!! =)



btw din länk är fel -27 kg står det :)hos mig då!



Ja boken var bra, skall nog läsa mer idag :) tror jag!



Kommentera

Publiceras ej