Jaså det är där ni har gömt er

21kommentarer

21 kommentarer

Katja

15 Dec 2010 14:28

Wow :O) Jag tror jag var 150+ cm i midjan innan jag gjorde operationen hehe! Minns inte o vill inte, fast det kan vara bra o ha det i bakhuvudet egentligen ;O)

Karro

15 Dec 2010 14:38

Härlig bild du :)



Svar: Visst är det? Ja, det tycker jag. Även fast man kanske inte har så många "spöken" i huvudet, så känns det bra att fokusera vad man har gjort under dagen som är bra. Man blir stolt över det :) Tack detsamma! Du är sjukt duktig!

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

15 Dec 2010 14:40

hiihih! de där färgerna i ränderna på din tröja, ser ut som barbapappa setet. men det säljs ju inte längre. JD, jag HANN inte! :'(

Carolina

15 Dec 2010 14:41

jag fick plus på vågen idag :) så hellre noll än plus ;)

Malin I Form

15 Dec 2010 15:11

Oj, gud vad nice!



Sv: Ja, alla som inspirerar eller har något extra :D

Nett

15 Dec 2010 15:33

Japp, och nu är det borta. :)



vad fint du har gjort det härinne ;)

Jannica

15 Dec 2010 15:49

Oj. kul!! :D Stor skillnad. Jisses, bra jobbat!

Katta

15 Dec 2010 15:51

SEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Måttband är något vi älskar!!!!!! JAG ÄR STOLT!!! MED ÄNNU STÖRRE BOKSTÄVER ÄN DESSA!!!!!!!!!!!!!!!! :D Hörre du, jag är glad att ha dig i mitt blogg-liv också ;) kram

Katta

15 Dec 2010 15:51

SEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Måttband är något vi älskar!!!!!! JAG ÄR STOLT!!! MED ÄNNU STÖRRE BOKSTÄVER ÄN DESSA!!!!!!!!!!!!!!!! :D Hörre du, jag är glad att ha dig i mitt blogg-liv också ;) kram

Fanny

15 Dec 2010 16:25

asså herregud! jag klickade mig precis in på din blogg och min första tanke var " vilken fantastisk människa!" du är så grymt jävla duktig ska du veta ! och jag önskar att jag kunde vara lika duktig som dig :(

jag är inte jätte stor, men jag är lite mullig, överviktig. och vill gå ner ca 30 kilo, men har inte en aning om vilken metod som är bäst, äta bra och motionera, jo tack ajg vet, men allt onuyttigt är ju sååå gott haha :(

Har du några tips ?

btw, du är min nya idol! :) keep going!

Tula-Lina

15 Dec 2010 16:56

SV: Okej, jo jag förstår ju det. Men min mor har precis gjort en sådan operation som hon fick efter 4 graviditeters uttöjning av skinnet, haha!

Så det borde väl inte vara någon fara egentligen, men ja. Tycker att bypass-patienter borde bli utlovade en sådan operation också. Eftersom hängande skinn kan vara hemskare än fettet som var där innan, eller hur man ska uttrycka sig!



Men hursomhelst, grattis till dina förlorade kilon och till dina framtida kilon som ska väck!

Johanna

15 Dec 2010 17:23

Härlig bild! =)



nu har du lika många premisar som du gått ner i vikt, ballt.



om det bara var så lätt som i med frukosten, jag önskar det vore så... =)



oh tollarp, det är ju apnära mitt ju!!! så det tycker jag allt!



jag läser netts och katjas bloggar :)



Johanna

15 Dec 2010 17:23

och nadjas, jag skickade för fort haha! :)

cåhnniE

15 Dec 2010 17:35

gillar bilden :) men får lite ångest av den.. roliga är att jag försöker gå upp i vikt, och du ner. båda för att nå en bättre hälsa antar jag ^^.



btw, försök inte sträva efter någon "idealisk smalhet" som modeller etc, har. . det viktigaste är att hälsan är bra, du äter det du ska äta, du rör på dig som du ska göra. och om du förmodan inte skulle se ut som en modell efter det, fuck daat.. du är du, om någon inte gillar det så får du bara beklaga och gå vidare. Hälsan är viktigare än att vara "populär" för någon slavisk målgrupp som bryr sig mer om status och utseende än personlighet. fast egentligen ska man inte ta mina ord för någonting, det kan vara avundsjuka som pratar. jag är faktiskt inte säker. jealous på vad? jag vet inte, dem andra? de vackra? jag är inte direkt vackrast i kommun, det ska gudarna veta :D.. nu är mina 2 cent slut, för denna vecka!

Lena

15 Dec 2010 17:53

Visst är det härligt när man kan se fötterna utan att behöva böja på ryggen! Det kan jag, även om jag inte gått ner lika mycket som dig. GRATTIS!

Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG

15 Dec 2010 18:47

Kul jag ger dig inspiration du :P

Linda

15 Dec 2010 20:05

Fan va kul. Glad jag är för dig! :) :) :) :) Snygg ny design också juuu!

josefin

15 Dec 2010 21:34

Härlig blogg du har! Inspireras av dig <3

Heidi

15 Dec 2010 21:55

Hej,



ville bara säga att jag läser din blogg dagligen och den gör mig så glad. Gjorde själv en gbp för 4 veckor sedan och längtar efter att se måttbandet sådär långt ifrån min kropp :)

Kram på dig

Heidi

Chrissan

15 Dec 2010 22:59

Wow! Wow! Wow! :)

Madde

15 Dec 2010 23:26

Häääärligt!

=)

Förresten glömde jag fråga en grej, de där första dagarna efter operationen då du mest bara drack. Kände du dig mätt då? Eller hungrig?

Förlåt att jag är så nyfiken men jag vill verkligen veta allt :)

Kommentera

Publiceras ej