Jag är så sjuk, alla vet det även jag

10kommentarer

Med en stor risk att låta inte bara besatt utan rätt sjuk i huvudet ska jag nu berätta en hemlighet för er.

Med risk för att det är folk som jag känner som läser bloggen, vill jag undvika att kalla honom K för att ingen ska förstå vilken jag menar.. eller, OPS! Nu var ju det kört. Fast jag kör annat ändå.
Jag kallar honom P! Men NEJ, nu blev det K.P - det är ju det han heter. Fan vi kör på ett enkelt A istället innan jag avslöjat hela hans namn, födelsedatum, adress och så vidare.

I love him!
9 år av galenskaper, ja ni hörde rätt. 9 år. (enda sedan jag gick i femman, haha, skrattretande)
Jag hade alltid ett mål när det gällde mig och A, eller jag hade flera mål men alla slutade med 1+1 om ni förstår vad jag menar. *blink blonk*

1. Okej, vi ska vara tillsammans innan jag börjar högstadiet. Nej!
2. Okej, vi ska vara tillsammans innan han slutar nian. Nej!
3. Okej, vi ska vara tillsammans innan jag slutar nian. Nej!
4. Okej, vi ska vara tillsammans innan hans studentbal. Nej!
5. Okej, vi ska vara tillsammans innan min studentbal. Nej!
6. Okej, vi ska vara tillsammans innan jag är 20 år. Nej!
7. Okej, kanske dags att inse fakta? Kan jag det tro? Nej!

För iförrgår när jag såg honom igen, efter över ett år, så började jag darra lite. JA det är sant, så jäkla lamt egentligen. Han vill ju inte ens ha mig så varför vill jag ha honom? (eller min kropp)
Finns det seriöst ingen OFF knapp när det gäller sånt här, för tro mig, det är inte kul.

Jag har döpt mitt gosedjur (kossan) efter honom, så den kan jag krama när jag vill.

ÖH.. tror jag ska vara tyst nu. Behöver ett nytt nyårslöfte.

10 kommentarer

carolina

27 Dec 2010 15:12

Du ska aldrig ge upp på kärleken, men du kanske ska säga något till honom? :)

Jannica

27 Dec 2010 15:15

<3

Malin I Form

27 Dec 2010 15:18

Haha, ojdå.. du kanske skulle be om en dejt? ;)

anna

27 Dec 2010 15:29

jag tror alla har någon som som man alltid har tyckt om, jag har också det iaf, haha! jag har dock inga mer tankar på att det ska bli vi, men jag blir helt skakig när jag ser honom, haha! sjukt egentligen!

Eleonore

27 Dec 2010 16:01

Haha alla har vi våra hang ups, såna killar man aldrig kommer glömma om man så är gift efter 30 år med någon annan. Så fortsätt dröm du, en dag kanske det blir ni ;)

Katta

27 Dec 2010 16:47

Den eviga frågan och längtan! Seriöst, been there done that have the t-shirt!!!

Johanna

27 Dec 2010 17:18

Sånt kan man inte rå på... ;)



idag har jag varit på avställningsintervju :)

Caroline L

27 Dec 2010 18:18

Har varit i en liknande situation när jag var yngre, men den killen visade intresse när jag var upptagen:)Jävla svår typ var han! Har inte träffat honom på många år, men tror att han fortfarande skulle ge ökad puls det fanskapet:D

Linda

27 Dec 2010 19:19

Du måste helt enkelt hitta någon annan inget annat att göra!

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

27 Dec 2010 23:36

ooooooooooooow... Kjell ska få en pappa! :D :D förra året hade jag som löfte att bli gravid med ett syskon till vince. check! ;)

Kommentera

Publiceras ej