Då var vi inne på juldagen

8kommentarer


Fy farao vilken bra dag jag har haft, och inte förän nu har det funnits tillfälle för uppdatering. Nu när jag suddar mer än jag skriver för alla felen tack vare att man är så förbannat trött. Men jag gör ett försök.

12.20 - anländer nere hos bror, gosar skallen av tildan och väntar på den goda maten. Vilket den var, omg!
Favorit på bordet: Jansson + min special sallad. ( i will show you vad )

ÄTER ÄTER ÄTER ÄTER.


15.00 - kalle anka people! Så får dom sina paket, jag får titta på. Eller jag fick ju ett av dom förstås.
Stekpanna och kastruller, ja kära bror jag vet att du vill att jag ska flytta hemifrån. Men bra att ha!

16.30 - åker hem. Fikar lite ( ja för det är väl äta man ska göra på julen? ) sen öppnar vi julklappar.
Jag är så jäkla nöjd med mina, men jag är för trött för att orka skriva ner, eller ens minnas vad allt var.

Sen käkar vi godis och har en riktig tv kväll, blir ofta så på julen.
Vi betade av: the box ( en av julklapparna mamma fick av mig ) svensson svensson såklart.
Och sist Troja. Som nyss slutade faktiskt, jäkla bra film.

Nu ska jag sova. Sova ut imorgon så jag orkar med dagen och sen jobb hela kvällen och natten lång.

SMELL YOU LATER!

8 kommentarer

Nadja

25 Dec 2010 00:33

Jag kollar tv. =) Vad såg du för film? =)

JENCIOUS

25 Dec 2010 00:39

:) vad var det bästa du fick? :D <3

kram!

Nadja

25 Dec 2010 00:39

oki. =) Kommer knappt ihåg den filmen. =)



Nä inte direkt, bara inspelade program. =)dröm sött kram

Malin I Form

25 Dec 2010 06:47

Låter bra det :D



Sv: Jodå, vi åt lite gott men inte mycket..

Nett

25 Dec 2010 10:38

Hoppas att du fick dig en välförtjänt sömn så du orkar med jobbet!

Johanna

25 Dec 2010 11:42

nja kämpar med vikten gör jag, men på annat håll än ni som vill ner :)



låter som en mysig julafton du!

Linda

25 Dec 2010 12:14

God forstättning till söta söta du. Hoppas du mår gott! Massa kramar

charlie

25 Dec 2010 15:47

super gossigt hur hade du dt?



Checka in bilderna sen, blev en del haha



kram

Kommentera

Publiceras ej