6 dagar kvar

12kommentarer

Maidin mhaith (godmorgon irländska)
Inte för att låta dum eller så, men jag trodde Irländare snackade typ som engelska folk? Tydligen inte.

Idag ska jag leka julstämning, jag ska äntligen slå in lite klappar. Det är inte direkt så att jag fått stämningen, jag har bara insett att jag inte har tid någon annan dag innan julafton.
Förutom dagen innan efter att jag åkt iväg och köpt resten av julklapparna (tradition med pappa) det blir man aldrig för gammal för. Berättar mer om hur traditionen ser ut sen. Kanske helt ointressant, men jag gört ändå. Snäll som jag fän är.


Hoppas inte midjan blir större igen under juldagarna, nån måtta får de la vara.

12 kommentarer

Nadja

18 Dec 2010 09:57

vi ska åka över nyår och vara borta i 2 veckor. =) Allt bra idag? =)

Tigerhonan

18 Dec 2010 10:11

Får man inte? :O Trodde jag man fick. Min mamma hade praktik i ett år innan hon fick anställning. :S

Bra att du försöker :D

Nadja

18 Dec 2010 10:20

där är 22 grader. =)



Jag mår bara bra. =) Vad händer idag? =)

Karro

18 Dec 2010 10:37

Haha okej. Har faktiskt aldrig testat att inte steka halloumi i smör :P

Johanna

18 Dec 2010 11:01

Haha ja jag skulle kanske gjort det.... ;)



borde med slå in julklappar :)

Katja

18 Dec 2010 11:18

Hellu, näe, gillar inte heller hans musik längre ;)

Tror INTE du får större midja under jul, kanske, stort KANSKE lägger du på dig 25 gram men thats it haha.. För du är såååå fliiiiitig juh <3 Kram!

kaffehörnan

18 Dec 2010 11:39

Japp de var du

Ja då får du nog äta 10 - 14 mål om dagen ha ha

Eleonore

18 Dec 2010 11:41

Det är ju största fällan med julen, allt gott som finns att äta :) Själv tänkte jag äta julmat och börja träna efter jul sen hihi.

Du klarar det!

Visst är det roligt att lyfta fram varandra och säga snälla saker, är alldeles för mycket negativitet bloggare emellan

Tigerhonan

18 Dec 2010 11:51

Konstigt, det fick min mamma med :S kanske är olika för olika städer eller något :P

Johanna

18 Dec 2010 11:52

haha ja handbolls em är viktigt... :P



mysigt jag har inga snören och inga rosetter :( men guldigt papper :)

DONKEN- 2barnsmorsa 2be

18 Dec 2010 11:58

det blir den nokk inte, du kan ju inte äta så mkt åt gången ändå. :P

brukar ni ha julstrumpa o så hos er?



haha njaej, ja jo, han läser den när jag säger ytill honom. och ibland också. HJan vill väl läsa vad jag skriver för dumt om honom, hahahhahaa... en hel del blire det ju..^^! :P

igårkväll när jag väckte han tillslut o kastade in honom i sängen, så sa jag att han verklikigen inte behöver läsa min blogg imorn. men givetvis läste han den före jag vaknade i morse. bara för att.



omvänd psykologi, kanske ska säga till honom o lämna toalocket uppe, och att aldrig vattna blommorna, också? :P

sara

18 Dec 2010 16:48

ojoj, shit vad mycket som har försvunnit! o:

Kommentera

Publiceras ej