3 dagar kvar

15kommentarer

Det är världens panik landet över, alla ska handla julklappar, alla ska handla julmat. Och vi med mitt i allt.
Kom fram en jäkla rolig thai-snubbe och snackade med pappa, tyvärr snackade han ju inte svenska, men pappa stod och nicka, och sa jaså och jaha lite då och då. Han såg så kul ut.

Och jag som har världens sämsta humor fick gå iväg och skratta så tårarna föll ner för kinderna.
Men som dom säger: Ett gott skratt förlänger livet.


Fast med hur länge? Det kan man ju undra på.

15 kommentarer

Teija

21 Dec 2010 18:07

Svar: nu skriver jag här vad hon har fått, och hoppas och ber på att hon inte kommer hit för att se vad hon har fått, dock så är det ju bara 3 dagar kvar, så det är nog lugnt :) Haha, men jag köpte "Leila Bakar"s bok; "A piece of cake", javisst, det finns hur många som helst, men sen gick jag hem till Leila och bad henne signera, och syster vet ju att det är en unik sak, så hon blev lite ledsen för att hon tror att hon inte får boken x)

Johanna

21 Dec 2010 18:08

Haha ja det återstår och se hur länge ett gott skratt förlänger livet :)



ja ullared och liseberg var kanon! :)

Erika - VIKTKAMPEN!

21 Dec 2010 18:22

Ja det var det i slutet jag menade "nu kanske ni undrar varför jag gör sådär?". De ja mena. Va ju EXAKT som Katta. Så ba undra ;)

Karolina

21 Dec 2010 18:22

Nu finns det en namninsamling mot den där bloggshoppen-bannern...

Här: http://www.namninsamling.com/site/get.asp?hejdareklambanner



Din blogg la jag direkt till när jag läste i menyn om viktop....

aww

21 Dec 2010 18:24

hoppas du mår bra sötis! <3

Karolina

21 Dec 2010 18:38

SV: på bloglovin la jag till din blogg, så jag kan följa den. :-)

Malin I Form

21 Dec 2010 18:55

Haha låter lite kul det där!

scrapmoster

21 Dec 2010 19:01

hahahhahahahahahahhahaha, fy fan va go du är!! Vilken hysterisk rolig video!!!!!!!!!!!!!!!



KRAMEN i

katta

21 Dec 2010 19:01

Jag addar dig i morgon så fort jag kommer hem blir det bra? Kraaaaam!

Erika - VIKTKAMPEN!

21 Dec 2010 19:14

Jag bryr mig ärligt talat inte. :)



Har jag sagt att jag inte gillar dig? :S

Erika - VIKTKAMPEN!

21 Dec 2010 19:41

Jag tycker inte om när man härmas för mycket bara. De e de. :) Inget illa ont om dig! :) Då hade ja inte ens skrivit med dej ;) Toka!

Linda - En Vimsig Mamma

21 Dec 2010 19:42

ja de vet jag väl att de är en dålig ursäkt , men de sitter ju i halsen också, kan ju kanppt svälja i mellan åt =/ annars hade jag tränat på en gång ! =) haha kram

Erika - VIKTKAMPEN!

21 Dec 2010 20:01

Ja de va den meningen ja reagera på. Men ber om ursäkt, reagerade kanske lite för väl. Sorry!



Ja visst e de snyggt :P HAHA

mirjana

21 Dec 2010 20:09

Kolla in min blogg där jag säljer skitsnygga klänningar till ett bra pris!

Kanske hittar du din nyårs klänning? :)

Eleonore

21 Dec 2010 21:52

Haha det är otroligt vad man ska vara ute i sista minuten tillsammans med alla och julhandla! Att man aldrig lär sig :D

Vilken tur att du är full av förståelse :D

Kommentera

Publiceras ej