Huh?

5kommentarer

Jag förstår inte, vissa dagar som ni har märkt så äter jag hur mycket som helst. (typ gris varning) betyder det föresten att jag fått svininfluensan? Ajsh isåfall.
Men det jag tänkte säga var att andra dagar äter jag nästan ingenting, är ju som att jag delar upp det, som igår då åt jag en hel del, delade jag ut det till frukost idag också då eller? Jag förstår inte hur jag fungerar riktigt.

Men det kanske man aldrig kommer förstå?

Ähhs, jag gör som vanligt och ler, tror det funkar bra ändå?

5 kommentarer

JENNIE'S HUMOR

13 Nov 2009 16:28

SV: Nej den är ju skitbra ;)

Tobias

13 Nov 2009 16:31

Ja, jag ångrar att jag inte köpte till mig själv =) hehe

Ida - MITT LIV I LONDON

13 Nov 2009 17:34

Kul att du gillar min blogg. Svar på din fråga finns att hitta nu :)

Photo by Mxemma

13 Nov 2009 19:18

Fiin blogg du har :D

Har du haft en bra dag?

KRAM

N I L M A

13 Nov 2009 20:18

hehe kroppen är skum!

Kommentera

Publiceras ej