United och Bajen, nu kör vi!

2kommentarer

Igårkväll hade jag trevligt med Sandra, chips, cola och tv spel.
Vi körde Fifa, fotboll och jag var såklart Manchester United! Dock gick det inte nå bra för dom, tur det gick bättre IRL där dom vann med 1-0. Awesome!
 
Nu ska jag bänka mig framför Bandy finalen, det är Hammarby all in som gäller.
Finns kanske några veteraner här som vet att jag hatar SAIK. Så om dom vinner så kommer jag vara depp och galen i ett par veckor. Tål dom inte, och ett guld? Nej tack. Blir speciellt inte roligt att åka till jobbet imorgon, då SAIK = Sandviken, och jag jobbar i Sandviken. Ush vill inte se något om det!
 
Nu taggar vi Bajen, Hammarby, all in!
 
(ja jag är en stor jäkla sportnörd, hockey, fotboll, bandy...)

2 kommentarer

Nett

18 Mar 2013 10:18

Hoppas att det gick som du ville.. :)

charlie

18 Mar 2013 15:53

Nej jag vet!! Jag är väl ej knäpp vad? :( fan vad söt du e tack <3

aw gud vad söt du e jätte gärna!! Hade lätt velat ha ngn utmaning ihop!! Vad tänkte du på?

PUSS!

Kommentera

Publiceras ej