Min vecka 12

4kommentarer

Måndag: Jobb 8-18, plugga
Tisdag: Jobb 7.30-17, åka till gävle och umgås med madde
Onsdag: Läkaren, göra synundersökning + skaffa glasögon, Jobb 12.30-19
Torsdag: Jobb 8-17, träna
Fredag: Jobb 8-17, träna
Lördag: Träna
Söndag: Träna
 
Det blir snålt med träning nu i början på veckan, men sen får jag köra igång.
Jag känner att jag måste komma igång bättre med träningen, det är så skönt!
Och dessutom ska jag bli bättre på vad jag stoppar i mig. Hålla mer koll på mig själv.
 
Beställde nya jeans igår, som jag hoppas jag kommer i när dom kommer hem. Början på april.
 
Synd man inte är såhär smal, tack och lov fanns det större storlekar.

4 kommentarer

Anonym

18 Mar 2013 20:42

Jag vet!! Har ju de med nitar också. Jc är grym, love them!!

Jo men jag hakar lätt på !! Du e ju grym på detta med och hitta på sådana saker.

Puss!

Sofia

18 Mar 2013 21:57

Låter som vanligt som du har fullt upp. Hoppas du hinner med dig själv. :)

Nett

19 Mar 2013 17:27

Snålt med träning här med, för mycket jobb just nu!

anna

22 Mar 2013 19:09

bra vecka :)

Kommentera

Publiceras ej