Att kunna börja om

3kommentarer

Jag vet att det är måndag imorgon, den sämsta börja om dagen. Kanske för att alla säger hela tiden - på måndag börjar mitt nya liv! Jag själv, vet inte hur många gånger jag använt det uttrycket. Världens populäraste mening är det nog helt klart.
Men anywho, så tänker jag börja om imorgon - måndag, 24 juni 2013.
 
Jag sitter just nu och skriver en inköpslista, eftersom jag börjar med helt tomt skafferi och kylskåp imorgon, så har jag ingenting som jag kan bara ta om jag blir sugen.
Varför börjar jag med HELT tomt?
Jo för imorgon går mitt flyttlass till Falun, där jag ska spendera lite mer än 2 månader i en lägenhet mitt i stan - det är helt underbart. Och därför känner jag att det är ett bra tillfälle för nystart.
 
Så den kommande tiden ska jag:
- lägga om kosten till det bättre
- börja med regelbunden träning
- jobba mer och slösa mindre
- skriva klart en bok
- skaffa ett jobb till hösten
- skaffa en lägenhet till hösten
- blogga mer, gärna minst 1 gång om dagen
 
Jag och bästa Elin från midsommarfesten

3 kommentarer

Daniella 🌙

23 Jun 2013 20:34

Jag tror på dig!

Madde

23 Jun 2013 22:24

Kör på det :D Komma mer till Gävle kan du lägga till på en punkt tycke jag ;) haha!

Sofia

24 Jun 2013 13:27

Tycker det låter bra. Måndag eller inte, kör hårt! :)

Kommentera

Publiceras ej