Min träning v. 27

3kommentarer

Jag skriver om den idag, för att hålla humör, fokus och pepp uppe.
 
Måndag: Intervall & jogging träning
Tisdag: Gym
Onsdag: Gym
Torsdag: Vila
Fredag: Gym
Lördag: Vila
Söndag: Intervallträning
 
Jag hade ju som mål att köra 5 pass i veckan nu, och denna verkar det ju bli av. Hade inte haft något emot 6 pass, men ibland räcker inte tid och ork till och då blir de så.
Men så länge jag själv peppar mig, och tänker positivt så blir det bra!
Har även fått lite bättre koll på matintag och så, imponerad av mig själv igår. Och jag hoppas att denna dag blir minst lika bra. Jag ska slå mina egna rekord!
 

3 kommentarer

Sofia

06 Jul 2013 12:47

Grymt bra juh! :)

Madde

06 Jul 2013 22:26

Fan vad duktig du är :D

anna

08 Jul 2013 21:19

heja dig!!

Kommentera

Publiceras ej