Viktkamp

4kommentarer

Jag vet inte alls hur mycket jag väger nu då jag varit i Thailand i evigheter sen kommit hem till föräldrarna där ingen våg existerar. Så till helgen (söndag kanske) kan jag väga mig efter 3 månader eller något sånt. Något jag vet är att jag inte gått ner något sen förut, förmodligen upp isåfall.
 
Men jag har satt mina delmål för vad jag ska gå ner. Det är de som är kvar på hela resan. Jag skulle helst vilja fixa det på 2 månader, men man ska inte överdriva. Gärna innan resan i maj, men sånt kan man aldrig veta. Så för att vara lite optimist så sätter jag slutdatum: fredag 7 juni. För det är då jag tar min examen och är helt klar med plugg!
 
Vad är målen, vad ska jag gå ner?
 
Gå ner till 70 kg: Något jag vill ha!
Gå ner till 67.5 kg (gått ner halva mig): Tatuering!
Gå ner till 65 kg: Utlandsresa?
 
Hur ska jag lyckas? Ja den som lever får se helt enkelt.
Nu är det iallafall inte långt kvar...känns det som.
 
Få ordning på järnvärdet så man slipper dessa snygga blåmärken överallt.

4 kommentarer

Madde

02 Jan 2013 09:48

Jag skulle också vilja tatuera mig, vad är du sugen på att göra eller vet du inte?

Nett

02 Jan 2013 12:05

Härligt att höra från dig, välkommen hem får jag säga :) Och god fortsättning på det nya året!

charlie

02 Jan 2013 17:25

dtsamma gumman, god fortsättning :)

Ja dt var gossigt!

Sofia

03 Jan 2013 01:04

Det klarar du. Så mycket gjort så lite kvar. :)

Kommentera

Publiceras ej