Tack och hej 2012!

2kommentarer

Jag har ännu inga löften klar för 2013, kommer nog inte så många heller. Men någonting kommer det som alltid, jag behöver dom som inspiration och något att tänka på.
 
Jag tänkte nu gå igenom dom jag hade för 2012.
 
Gå ner hela mitt mål (65 kg väck) - ej klarat! (tror jag, har ingen våg!)
Bli en roligare person att umgås med - det tycker jag, och har hört.
Vara mer sprallig och glad istället för blyg - det är jag! inte tillräckligt men.
Göra något annorlunda som jag aldrig gjort förut - oh ja, alldeles för mycket!
Få operationer till min häng hud som tyvärr existerar - har inte gått ner allt jag vill ner än så väntar med detta ett tag till.
Ordna en bra praktikplats till våren - japp, scandic!
Få ett sommarjobb så jag slipper svälta - scandic åter igen!
2 besök till Göteborgsstad - check, woho!
Glömma vissa... och gå vidare - kommer inte ihåg vilka jag menade, så då är dom väl glömda haha!
Lämna Sverige minst 2 gånger - thailand och finland, även om finland inte var det roligaste landet att åka till kanske, men det var ju utanför sverige iallafall.
 
Nya löften kommer i veckan, innan söndag.

2 kommentarer

captivatedminds.blogg.se

01 Jan 2013 20:15

Hur får man operation för hud?

Viktkamp

01 Jan 2013 22:03

roligt att höra att du blivit mer framåt =)

Kommentera

Publiceras ej