Kort resumé för mitt 2012

5kommentarer

Jag har gått igenom mitt liv under 2012 lite snabbt, några höjdpunkter. Men eftersom det gäller mig, så har jag säkert glömt lite, men här är en kort årsresumé:
 

januari – finlands kryssning med klassen:

februari – jobbade en galen dag på vasaloppet:

mars – TUR mässan i Göteborg, jobbade för Grekland:

april – BRYNÄS tog SM GULD! Började min praktik på Scandic:

maj – Vann min Silfverberg tröja!

juni – Fick sommarjobb på Scandic, åkte till Göteborg samt firade en kalas midsommar:

juli – Hade en underbar sommarmånad i Falun:

augusti – Vart certifierad rovdjursguide, Coldplay i Stockholm:

september – Inget speciellt, nollning, skola, förberedelser:

oktober – Thailand
november – Thailand
december – Thailand:



Lät ju inte direkt som värsta awesome året, men det tycker jag ändå det har varit.
Och jag hoppas och ber på att mitt 2013 blir ännu bättre, för det behöver jag. (även om det är svårt att skriva och säga att det är 2013, har fortfarande problem med att vi kommit förbi 2010, haha.

5 kommentarer

Madde

03 Jan 2013 20:20

Det var inte länge sen jag skulle skriva kontrakt på jobbet och skrev 2009 :P

Nett

04 Jan 2013 07:59

Härligt år du har haft speciellt de sista månaderna :)

Sofia

04 Jan 2013 17:46

Tycker det låter som det har hänt mycket i ditt liv 2012. :)

Josefins utmaning

04 Jan 2013 19:29

Jag har lagt ner min blogg och finns nu på facebook:

www.facebook.com/pages/Josefins-Utmaning

Följ mig gärna där! <3

Nilma

08 Jan 2013 17:10

Tycker det låter som ett väldigt bra år! :D

Kommentera

Publiceras ej