Jag gillar helg

2kommentarer

Nu har jag precis kommit hem efter att ha gjort ett prov i bokningssystemet Citybreak, jag tror det gick bra, kändes så jäkla enkelt så man sitter väl och skryter om nått man failade på haha. Men anywho, det jag ville ha sagt var att nu har jag helg. Ledig imorgon, även måndag och tisdag. Haha, lång helg eller vad. Vet inte sjutton vad fan man ska hitta på. Mer än promenader!
 
Jag tycker att denna månad fram till 25 februari kommer bli som ett as. Jag har ungefär 250kr kvar att leva på. Fått dyrare räkningar just denna månad, sen har jag köpt London resan så jag är pank. 
Hur kan man lösa det då?
1. Fråga föräldrarna. (funkade dock inte så bra denna gång)
2. Bli uteliggare.
 
Njae, kände jag inte för. Så jag bjöd in mig själv på lunch och middag hemma hos Lillemor idag.
Jag ska få pannkaka till lunch och pizza till middag, vi kör på P idag, det är en sån dag känner jag.
 
Längtar tillbaka till Thailand. Detta kort är taget på Phi Phi Island.

2 kommentarer

charlie

31 Jan 2013 11:54

Haha ok bara så du hänger med ;)

asså har du också problem med dt? Men hur funkar dt ifa du har gjort gbp får du inte super ont i magen?

Sweet!

250 kr är mer än vad jag brukar ha över tills nästa utbetalning. Tips är och ej köpa ngra kläder, ej fika, ät dt du har hemma och handla ej mat eller dylikt förens du behöver dt! Så kmr dt fixa sig galant skall du se ;)

gör dt ej d spring t föräldrarna. Så brukar dt vara här med ibland.

Puss o kram

captivatedminds.blogg.se

31 Jan 2013 16:57

Fast hon tyckte inte det var kul. Men nu ser hon ju det som det bästa som hände i hennes liv, men. Uh. Jag vill också flytta. Vart som helst egentligen, ifrån Göteborg. Men jag vågar inte. Tänker att allt skulle gå åt helvete.

Kommentera

Publiceras ej