En liten skillnad

5kommentarer

Medan jag intar min middag sitter och och kollar igenom lite bilder, försöker kanske hitta lite inspiration och glädje bland saker och ting. Jag hittade många bilder på mig själv, tänkte jämföra två.
Den första är från 1 maj 2012, den andra är från 26 januari 2013, så lite mer än ett halvårs skillnad. Men jag minns den dagen 1 maj hur smal och snygg jag kände mig när jag tog korten. Jag minns även i lördags den 26 januari hur fet jag kände mig när jag tog korten.
 
Lite smalare och stabilare har man ju blivit. Syns framförallt
på min nedre del. Tycker jag iallafall? Kanske är självblind.
Men ändå kände jag mig mycket smalare och gladare på det
första kortet än det andra. Nu vill man bara ner mer mer mer!

5 kommentarer

Anonym

30 Jan 2013 20:39

Syns!! U go girl

Exhale

30 Jan 2013 21:22

Stor skillnad ju!

EMMA - M I T T F A T A S S

31 Jan 2013 07:47

Syns massor, helt sjukt vilken förvandling du har gjort =)

Madde

31 Jan 2013 10:13

De sysn!! Men sen som du säger så är de konstigt att man kunna känna sig smalare förr? Jag fick smal känslan mycket oftare förr en nu. Nu tänker jag mer på jag vill ner mer.

rebecka

04 Feb 2013 22:17

Waow vad duktig du är! Gått ner över 60 kg, vilken bedrift! Längtar så till jag har gjort det, tack för inspirationen! :-)

Kommentera

Publiceras ej