Pizza, cola, godis, nachos, kladdkaka & glass...

4kommentarer

Jag kan spy idag.
Igår jobbade jag med några i klassen på loppis och sålde saker till klasskassan, så köpte vi dit lunch, i form av 4 stora familjepizzor. Tacka vet jag sånna pizzor, men har aldrig sett så stora förut!
Totaly galet.
 
Efter det åkte jag hem, plockade lite och slappade innan jag och Lillemor körde igång en lång myskväll. Vi åt rostade mackor, sedan kom godis skålen, nachochipsen, kladdkakan (som hon nyligen bakat) och vaniljglassen. Vi åt och åt, och drack läsk. Idag mår jag fortfarande illa.
Och nu måste jag nog börja tänka mig för, och vara nyttig fram till London så jag hinner gå ner något kilo så jag kan shoppa nya kläder på Primark med gott samvete. Eller iallafall halvgott samvete.
 
Idag blir det städning, disk och plugg. Innan mina roomies kommer tillbaka från Stockholm.

4 kommentarer

Nett

11 Feb 2013 10:55

Oj, ja de var stora :)

Sofia

11 Feb 2013 21:21

Oj jäklar vilka pizzor. haha. Jag har också London som motivation. Heja oss! Vår-fina och fräscha bland alla Englishmen. ;)

ERIKA ENROTH

15 Feb 2013 09:35

Shit du är ju en hel ny människa! =) Följde dig när du gjort din GBP! =)

Fan vad fin du är! =) Kram å bra kämpat.

Sarah

16 Feb 2013 20:46

Så mkt gott du åt :)

Kommentera

Publiceras ej