När tiden inte finns?

5kommentarer

Jag ska göra en nystart, jag vet exakt vad jag ska börja med, hur jag ska göra. Och så vidare.
Mitt enda problem nu är att jag inte har tiden. När sjutton ska jag börja? För när jag börjar med detta måste jag kunna ha rutiner, morgon till kväll, tid för si och tid för så. 
Men nu med Vasaloppet och jobb (läs förra inlägget!) är det omöjligt att få till rutiner med mina nattjobb och konstiga pass och utflykter med mat som jag själv inte kan styra.
Och när jag börjar med min nya kost, måste de vara allvar och inget fusk på ett par veckor därför gäller det att finna tid. Så det jag har i åtanke är helt enkelt, att jag får börja med det den 11 mars.
Då är jag klar med jobb, London och allt. Och börjar praktiken, bra dag att börja om på.
 
Så jag tänker inte avslöja nu vad min plan är, utan det kommer när jag väl kommit igång.
 
Nu ska jag vila, försöka få en god natts sömn så jag orkar med skola och redovisning imorgon 8-16, innan mitt nattjobb börjar 21-09. Ibland har man ett underbart liv...och ibland inte.

5 kommentarer

ERIKA ENROTH

17 Feb 2013 19:10

Tyvärr är det inte så bara om man kan. Har sköldkörtelsjukdomar ;) Då är det inte så lätt hur mycket man än vill. Kroppen ser sig själv som en fiende och angriper den. Finns o läsa i min blogg.

Det fixar du! =)

charlie

18 Feb 2013 13:40

aw tack <3

NE SKOJJARU!?! Hairspray och alla de? OH MY GOD ITS A DATE!!! Då väntar jag tills du flyttar ner ;) när var dt igen? Tidig alzheimers änna.

Puss!

Nett

18 Feb 2013 16:23

Ibland är livet så, upp och ner med tider och jobb!

anna

19 Feb 2013 19:17

så himlajobbigt när man inte har regelbundna tider och inte kan göra något åt det..

mergimtare ♛

24 Feb 2013 11:31

Supersöt blogg! ♡ Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Kommentera

Publiceras ej