Lördag i Orsa

4kommentarer

Igår satt vi en sväng hos Lillemor (med vi menar jag, mig själv och Clara) och då kom Niklas och berätta att 3 av hans vänner skulle komma på kvällen och att vi måste vara med och festa, men nej tack.
På kvällen gick vi över till Lillemor igen, blev bjudna på gofika och jag var klädd i en blå onepiece och klara hade mjukis byxor och tröja, där sitter vi när det ringer på dörren...och alla grabbar kommer in. Upplevelse.
 
Anywho, jag sov till 10.20 idag. Kan dock behövas för ikväll är det fest i hela Orsa.
Vi har något som kallas Barrundan, så några gäng går ihop och gör en bar i någons lägenhet, dekorerar och bjuder på snacks och dricka utefter temat. Baren som jag är med i har Lady Gaga tema, så baren kommer se ut som henne, lite galen. Och då ska även vi se ut som Gaga ikväll. Hur man nu ser ut som henne...
 
Snart ska jag och Clara käka tacos, innan vi drar till systemet och sedan vidare för att bygga upp baren. Det kommer bli en lång dag idag, jag är redan trött, märks man börjar bli gammal.

4 kommentarer

Madde

02 Feb 2013 11:27

Fixa en kött känning så vet dom nog att du klär ut dig till henne ;) Kanske lite dyrt med så mycket kött?

Anonym

02 Feb 2013 13:36

Oh ta massa bilder! Detta vill jag se!

charlie

02 Feb 2013 15:19

Ja dt var dt verkligen. DOck var vi hemma vid elva haha så ngt sent!

Nett

02 Feb 2013 17:15

Låter som att du kommer att få en kul kväll med lady gaga tema :)

Kommentera

Publiceras ej