Veckans träning

5kommentarer

Måndag: Vila
Tisdag: Gympass, bröst + vader
Onsdag: Powerwalk 45 minuter
Torsdag: Vila
Fredag: Promenad 35 minuter
Lördag: Gympass, baksida ben + axlar
Söndag: Gympass, mage + rygg
 
Att ha fått till 5 pass denna vecka känns super då jag har som mål att göra 4. Sen att jag kallar promenader och sånt pass, det gör jag. Så länge jag går för att gå, och inte bara för att gå till affären så är det träning. Även om den inte är lika hård så tar den på kroppen och kondition.
 
Nu ska jag käka lunch och sedan fortsätta med det jag påbörjade igår:
Rensa garderoben! Oj vad här slängs!

5 kommentarer

anna

14 Apr 2013 12:51

hejaheja!

Therese - Mamma till Casper :)

14 Apr 2013 13:21

Sv: Sen invägningen på fus 1 så har jag gått ner cirka 8 kg, vägde mig igår.
Hur mycket har du gått ner sammanlagt ? :)

Anonym

14 Apr 2013 13:30

Fan vad du e bra!!

Nett

14 Apr 2013 20:18

Skönt att få rensa ut :)

Sofia

15 Apr 2013 22:19

Men gött. Klart promenaderna räknas. Som sagt när man går för att motionerar liksom. Och när man går längre än 30 minuter. :)

Kommentera

Publiceras ej