Träning v. 16

8kommentarer

Måndag: Gympass, ben + vaden
Tisdag: Pass, Body Step Atlet
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Gympass, axlar + triceps
Söndag: Pass, Body Combat
 
Att ha fått till 4 pass är jag glad över för det är ju målet med mina veckor, men samtidigt ser det dumt ut med 3 vilodagar i rad, borde ha gjort någon nytta då. Men så kan det väl bli ibland.
Kommande vecka ska jag såklart också få till 4 pass, men skulle inte skada med 5.
Måste iallafall säga att jag tycker Body Combat är riktigt kul och det ska jag lätt göra om!
 

8 kommentarer

Carolina

21 Apr 2013 20:56

Bodycombat är det bästa jag vet!!! Så jäkla grym träning och så jäkla roligt!! :)

Malin

21 Apr 2013 21:26

Body combat är bäst!

Anonym

21 Apr 2013 23:27

Fyfan vad du är grym!! Yeey you!!

Fan vad kul att du tyckte om bodycombat!!

Nästa vecka, inte imorgon och framöver alltså - utan veckan efter det skall jag börja med fem pass i veckan - skall du haka på det?

Nett

22 Apr 2013 06:37

Ser bra ut med träningen... här skall det i några dagar promeneras hela dagarna ut. Paris nu kommer jag!

Sofia - ett bättre du

22 Apr 2013 12:21

Härliga pass! Och äsch, ibland blir det som så att vilodagarna hamnar på rad, inte så mycket att stirra sig blind på tycker jag. Huvudsaken är ju att du verkar ha fått till fyra härliga pass och det är ju verkligen inte fy skam. Härligt kämpat :).

Anonym

22 Apr 2013 13:32

Aw thanks sweetie det var snällt sagt!!

Jo men vi kmr fixa detta! Får ta den tiden det tar??

När skall du hämta vågen da? Vävning om 2 dgr för min del, lär bli intressant ..

Fan va Nice att du har hållet ut detta med fyra pass i veckan - blir pepp av detta!!

Puss och kram

Sofia

22 Apr 2013 18:00

Tycker det ser ut som en bra vecka! :) Combat är grymt kul.

captivatedminds.blogg.se

22 Apr 2013 18:36

Svar: ja, eller hur är lilla My en fantastisk karaktär? Älskar snusmumriken med :3

Kommentera

Publiceras ej