Tisdag

2kommentarer

Då har denna tisdag börjat med god frukost, läkarbesök och ett pass på gymmet - gött!
Nu ska jag ta en dusch, äta lunch och sen gå ner på centrum och tippa lite sport. 
Senare vid 16 ska jag åka in till Gävle, gå in på forex och växla pengar till fröken L, och sedan träffa Madde för en middag och lite snack, den jäkeln drar ju till Spanien i helgen!!
 
Men det var iallafall skönt med ett gympass, körde kondition, armar, axlar och bröst. Det blev ingen träning igår tyvärr så mitt första pass denna vecka blev idag. Så då är det 3 pass kvar.
 
Time to hit the shower!
 
"det kommer aldrig va över för mig"
 

2 kommentarer

Nett

09 Apr 2013 15:28

Låter som en bra dag.. själv har jag städat och tvättat hela dagen, resten av denna dagen skall bara bli till att slappa :)

Sofia

11 Apr 2013 19:19

Gött jobbat! :)

Kommentera

Publiceras ej