Sjukdom

2kommentarer

Jag kan ju inte direkt säga att saker och ting går bra för mig just nu.
I tisdags förra veckan gick jag hem lite tidigare från jobbet, med feber och yrsel. Sen har det liksom banat på och fortsatt vara åt helvete, så alla planer har gått i diket. Och här sitter jag nu, nästan en vecka senare och är fortfarande sjuk. Hostar, snyter, harklar, hes...you name it.
 
Min inspiration i denna tid nu är att jag letar träningskläder. 
Jag behöver nya skor som jag kan ha ute, ska börja komma igång med pw, intervaller och jogging. Sen någon tröja till det, med bra fickor på. Sen även någon snygg topp som jag kan ha inne på gymmet. Resten har jag nog bra så det räcker. Kanske nya strumpor.
Köpte nya tränings bh:ar för ett par veckor sedan så det har jag 3 nya av, något bra.
 
Nu ska jag se klart på Snövit som jag köpte förra helgen, den nya med riktiga människor.

2 kommentarer

captivatedminds.blogg.se

01 Apr 2013 12:26

Anonym är det bästa!

Anonym

01 Apr 2013 13:48

Aw men du är la så goooooooo!! Tack hjärtat!!!

Haha men ngt som har med vikt eller träning och göra? Eller vad tycker du? Puss

Kommentera

Publiceras ej