Min motivation

2kommentarer

När saker och ting känns jobbigt, ni vet; vafan jag orkar inte ta en promenad, eller, helvete jag
kommer aldrig gå ner 1 gram till. Eller när man helt enkelt ligger där på soffan under täcket
och bara vill försvinna,då tänker man på olika saker. Som får en att dra av täcket, får en att
gå ut en sväng, eller bara får en att le och tänka lite mer. Tänka på att jag kan, jag kan
tamme fan om jag bara vill och ger mig fan på det. Mycket är det som man vill,
mycket vill man ha, mycket kan man. Men man måste bara göra det också.
Tack, för att just "ni" får mig att tänka på att jag måste kunna. Eftersom jag vill kunna!

2 kommentarer

Sofia

08 Apr 2013 20:39

Du kan! :D Och alla har sånna grejer, och motivationen går upp och ner. Det är bra att ha saker som påminner än om vad det är man vill mest, för visst vill man mycket. :)

anna

15 Apr 2013 11:08

så fint inlägg! heja dig :D

Kommentera

Publiceras ej