Mästerkock och burgare

7kommentarer

Så var ännu en onsdag över. 
Avslutades på bästa sätt hemma hos LP med burgare och final i mästerkockarna.
 
Innan dess så gjorde jag faktiskt veckans andra pass idag, en 45 minuters power walk. 
Veckan har 4 dagar kvar, och jag har 2 pass. Kanske jag till och med hinner med ett extra, men jag ska inte ropa hej än för man vet aldrig vad som kan inträffa någon dag så. Men mina 4 hinns.
 
Jag måste träna träna träna, och träna.
Är så peppad, och med musiken i öronen mår jag så mycket bättre!
 

7 kommentarer

Lena

10 Apr 2013 22:07

Ser väldigt gott ut!

SOFIA ღ

10 Apr 2013 22:35

Kika in på min blogg ifall du har lust :)
kram

Madde

11 Apr 2013 10:59

Synd du inte bor i G'vle då kunna vi köra en rejäl rivstart när jag kommer hem från Teneriffa :P

Nett

11 Apr 2013 11:49

Ser gott ut det där :)

Anonym

11 Apr 2013 19:09

heehe thanks sweetie <3

Fyfan vad du är gryyyyyym! Har också kört 2 pass nu. Imorgon blir tredje och lördag blir fjärde. Hur har du planerat de sista 2?

Fan e orolig inför vägningen på söndag. Har du lyckats hitta en våg?

Puss

Sofia

11 Apr 2013 19:20

Härligt. Finns inget bättre sätt att rensa tankarna på än en lång härlig power walk. :)

Anonym

12 Apr 2013 14:14

aw du är underbar tack sweetie <3

Skall iväg på mitt tredje pass om ngn timma :)

Puss!

Kommentera

Publiceras ej