Vad gör man utan skolarbete?

5kommentarer

När jag och L gick hem från skolan igår efter tre dagar och två kvällar med Amadeus (dataprogram) så funderade vi, vad gör man nu när man är ledig, det kändes helt knäppt egentligen.

Men jag städade hela lägenheten, rensade garderoberna, dammsugade och sorterade tvätt som jag ska tvätta idag. Och nu har jag nyss bäddat rent sängen.
Vet ni vad mina vänner, tror jag återgår till lite Amadeus istället, nästan som avkoppling.

Läraren sa igår när vi slutade för veckan att vi skulle vara klar med kapitel 11 till på måndag, det roliga var att jag precis blev klar med det då. Skönt att ligga före kan jag lova er mina vänner!

5 kommentarer

linda - en vimsig mamma

08 Mar 2012 10:14

ja skönt att ha lite tilgodo med tiden att ligga föree =) kram

Johanna Öberg

08 Mar 2012 13:14

oj va mycket du fick gjort:D

Tigerhonan

08 Mar 2012 16:07

Vad är det för program?

Anonym

08 Mar 2012 19:19

ja fan! Ja som tyckte dt var awesome o ha skinnjacka ist för goosen!Kmr ens våren o komma???

Nett

09 Mar 2012 08:32

Hur underbart som helst när man ligger steget före :) Hoppas att du får en fin helg!

Kommentera

Publiceras ej