v.23 - Here we go!

7kommentarer

Denna vecka har varit otroligt slö, så därför har jag gjort ett schema här i sidomenyn som ni kan se med veckans träning som börjar imorgon. Kan dock inte lova att det ser ut exakt så, det kan bli något byte och sådär, men de är de dagarna som gäller. (hoppas jag)

När jag skrivit in i menyn idag om min vikt, och hur många kilon jag gått ner och hur mycket i BMI blev jag så peppad på att köra. Jag vill uppdatera dom siffrorna så snart som möjligt, och för att kunna uppdatera dom måste jag köra kick ass nu helt enkelt, så är det bara!

Så imorgon börjar jag med en Promenad (PW), för att komma igång och för att inte bli för trött första dagen på veckan. + att jag har eftermiddag på Scandic imorgon vilket innebär promenad till och från, vilket tar en del på krafterna måste jag säga. Men det är ju det de ska göra.


Inom kort kommer jag uppdatera med
flertal nya jämförelse bilder. Peppande.

7 kommentarer

Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

03 Jun 2012 20:08

Tänk på att lägga in i menyn på alla kodmallar :)

charlie

03 Jun 2012 20:26

ja nu ser jag (inloggad på datan) super snygg gillar den på sidan med träning och dylikt



puss!

Madeleine

03 Jun 2012 22:22

Kör på, så härligt att få träna!



Ja de kommer väl gå undan i början, hur länge väntade du innan du började träna riktigt?



15-18 Juni är jag borta i Umeå sen brta midsommar afton, men annars kan du komma med nå förslag så passar det säkert mig:)

DEN RIKTIGA JOSEFIN

04 Jun 2012 06:42

sv: tack snälla, vad gullig du är <3

trollet

04 Jun 2012 16:03

Men igår glömde jag äta=)) jag äter när jag blir hungrig och det kan vara allt från en till fyra gånger om dan;) Jag har precis börjat träna... kondisen är inte ens usel, men jag SKA springa Göteborgsvarvet nästa år;) Nu kör vi!!

Alexandra

04 Jun 2012 16:40

Helt fantastiskt vad du har åstadkommit under ett år!!! Grattis!!!

Lovisa Lindström

05 Jun 2012 14:27

Oj hjälp vilken skillnad! Härligt jobbat tjejen! :) Bloggar och inlägg som din/dina motiverar!

Kommentera

Publiceras ej