Semester deluxe

6kommentarer

Men hörrninini people, jag har glömt en sak. En viktig sak!
Ganska viktigt iallafall, beror på vad man jämför med!

Nu har min semester börjat - jag vet awesome!
Mindre awesome: Den varar bara drygt en vecka..
Mest awesome: Jag åker till Göteborg imorgon och stannar där på hotell till på torsdag, det gäller att ta vara på semestern säger dom. Och vart kan man göra det bättre i Sverige?

Men lugn, det blir uppdatering för jag har datorn med såklart.
Fast idag hinner jag inte mer, för ska kolla mina program och sen packa!

6 kommentarer

Anonym

17 Jun 2012 20:08

aw thanks sweetie :) vann samma röd färg en klänning :) (på tradera då)



Puss

Nilma

18 Jun 2012 12:35

Låter gött! Hur gick det med matdagen du skulle publicera? Är jättenyfiken ju :D

trollet

18 Jun 2012 14:53

SEMESTER!! fy f-n va härligt... njuuut=))

anna

18 Jun 2012 15:06

härligt med semester :)

Joline

18 Jun 2012 21:43

Åhh va härligt med semester!! Själv har man redan haft sin vecka :/

Madde

19 Jun 2012 09:54

Ha det toppen i Göteborg. Och du torrshampoot va jätte bra=)

Kommentera

Publiceras ej