Ledighet

4kommentarer

Idag är andra dagen denna vecka som jag tränat, jag och Ms E tog en powerwalk på 4.3 km, och fint väder fick vi på köpet det var riktigt härligt. Jag älskar Falun mer och mer varje dag.
Nu ligger jag tillbaka i min lägenhet i stan efter att ha varit ute hos henne sen igår, ätit godis från hemmakväll, druckit pepsi max och käkat tacos 2 dagar i rad, jag är riktigt nöjd.
 
Nya tag för jobb imorgon 9-14, sen blir det något träningspass efter det!
 
 
falun, godis, jobb, ledig, pepsimax, powewalk, tacos, träning, väder,

4 kommentarer

Madde

30 Jun 2012 21:54

Låter som en härlig ledighet=)

Johanna Öberg

30 Jun 2012 22:37

låter riktigt nice:D

Sofia

01 Jul 2012 13:11

Härligt! :)

Li

01 Jul 2012 13:43

Låter härligt!Vilken resa du har gjort tjejen, så grymt!

Kommentera

Publiceras ej