Helan går...

4kommentarer

Att en människa kan vara så trött som jag är, det är sjukt det.
Har jobbat (7-15) och så har vi haft personal möte i två timmar inför sommaren, för den börjar faktiskt snart. (titta inte upp på himlen, för där märks det inte. Och klä er inte i shorts för det går inte...) Men annars så börjar mitt sommarjobb på måndag den 11 juni!

Ska snart snöra på mig skorna och bege mig ut, få se hur långt jag kommer.
Imorgon är jag ledig, och så ska jag sjunga nationalsången 23 gånger. (en gång för varje nationaldag jag funnits helt enkelt, det är lite tradition det för mig)

4 kommentarer

Från vara den fula. Till den snygga.

05 Jun 2012 17:56

Jo härligt att vara där.

Hoppas jag tar mig dit fler gånger.

rumptott

05 Jun 2012 19:47

haha ojdå då får jag sjunga många gånger då om jag ska gå efter det =P



hoppas du får en bra dag =D

kram <3

Nilma

05 Jun 2012 20:00

Skönt med lite mer pengar då :D



SV: Haha tycker du?

Madde

05 Jun 2012 21:52

Ja men det låter toppen det!=)

Kommentera

Publiceras ej