Har man inga problem - skapar man!

5kommentarer

Mr K, Mr P eller varför inte Mr H?
De tre musketörerna har alltid intresserat mig, eller var det tre små grisarna?
 
Jag är helt slut, jobbat igår 14.30-22, idag 7-11 & 16-20. Tog en lunch på stan idag och handlade lite med Ms E och det var trevligt, jag bara slösar pengar jag, överallt!
Imorgon blir det jobb 9-18, sen blir det middag och bowling!
 
Träning? Jag tränar upp och ner till jobbet, nästan så jag ska filma så ni får se back-helvete! Men nej, det duger inte såklart, men det kommer det lovar jag, både er, mig själv och alla löss.
 
God natt så länge!
bowling, grisar, jobb, lunch, löss, middag, mr, pengar, shopping, tre, träning,

5 kommentarer

Nett

28 Jun 2012 07:48

Klart att du blir trött när du har arbetat..

Johanna Öberg

28 Jun 2012 12:08

åh jag älskar bowling! det är så himla kul!!:)

together in paris

28 Jun 2012 18:11

du är så inspirerande ♥

Sofia

28 Jun 2012 20:39

Ibland är vardagsmotionen den bästa. :) Och att spendera pengar. Jag gör det också. Heeela tiden. Jag förstår inte. Och vill inte veta vad jag har lagt ner på träningsgrejer detta året. haha.

SusLotus

28 Jun 2012 23:54

Jag ser inget hängfett och inga fula nyckelben heller! Jag ser en riktigt söt tjej med lika söt klänning. Lite ovanligt mönster.

Du har varit grymt duktig som gått ner så många kilon!

Kommentera

Publiceras ej