Semester my ass

7kommentarer

Fy vad avundsjuk jag blir på alla som har semester, åker iväg, utomlands, allt.
En annan får extra timmar att jobba hela tiden, så min sköna dag imorgon som skulle vara 16-20, blev helt enkelt 14.30-22. Det är då man ska vara glad för pengarna, men jag vill ändå åka iväg!
Jag kanske får vara glad att jag kom iväg 4 dagar med familia till Göteborg iallafall, utan den resan hade jag nästan legat och gråtit nu, men nu får jag helt enkelt stå ut. Ledig idag iallafall!
 
Imorgon är det vägdag på bloggen, har jag gått ner något? Känns inte så.
Som sagt...update imorgon mina vänner, nu ska jag njuta av ledigheten!
göteborg, jobb, ledig, pengar, semester, utomlands, vägning,

7 kommentarer

Nett

03 Jul 2012 11:08

Du kanske kan ta de extrapengarna och komma iväg när alla andra har börjat att jobba igen :)

Nilma

03 Jul 2012 13:49

Jag hade då hellre jobbat :)

sara

03 Jul 2012 13:54

Hej, har frågestund på bloggen just nu :D
skulle bli grymt glad om du skrev någon fråga :D<3
http://saraholmessonj.blogg.se/2012/july/fragestund-d.html#comment
Btw- najs blogg!:D

sara

03 Jul 2012 13:55

Hej, har frågestund på bloggen just nu :D
skulle bli grymt glad om du skrev någon fråga :D<3
http://saraholmessonj.blogg.se/2012/july/fragestund-d.html#comment

Sofia

03 Jul 2012 22:04

Ja pengarna är det enda man får fokusera på. Dom gör att du kanske kan göra nåt kul när alla andra jobbar igen. :)

Madde

03 Jul 2012 22:39

Jag säger detsamma, det jag vill ha nu är hundvakt semester och en utlandsresa;)

Anonym

04 Jul 2012 08:46

aw vad söt du e tack sweeetie <3

Kommentera

Publiceras ej