Jag har en liv

6kommentarer

Just det, för ett liv har jag fan inte, jobbar nästan hela tiden. Men som sagt, fråga mig 15 augusti (när lönen kommer) om det var värt det eller inte. Förmodligen är jag gladare då.
 
Haft kul har jag iallafall hunnit med lite.
I lördags var det skoj, först var vi hemma hos J (Janne), jag, E (Ellen), R (Rickard)& K(Kattis).
Sen satte vi oss på Pitchers i uteservering i stan, tog en cider, sen vidare mot Victuscella, deras härliga bar och uteservering, okej jag dansade lite också, med J & K. Det var en trevlig kväll må jag säga.
Kom hem vid 02, och min klocka ringde 06 för då skulle jag upp och jobba, inte alls sliten eller trött, nej då. Men jag kan gott lova er folk att det var ändå värt det, och var inte så död som man kan tro.
 
Igår efter jobbet hade jag och E tacos, filmkväll & fruktsallad. Och nu har jag nyss jobbat klart och kommit hem. Nu har jag bara 4 jobb dagar kvar ever. Eller iallafall på ett bra tag!
För på söndag är det back till Orsa som gäller, och på måndag börjar skolan. Fy fan.
Hoppas man får till bra rutiner där då och går ner sina kilon och tränar på, brukar gå bättre där.
 
Nu är min novell slut för denna gång. Hörs people!

6 kommentarer

Nilma

31 Jul 2012 10:30

Ja, du är nog desto gladare vid löning ja ;)

Anonym

31 Jul 2012 14:04

aw vad söt du e tack gumman för den fina kommentaren <3

Sofia

31 Jul 2012 18:49

Härligt att du hinner göra lite kul iallafall. :)

anna

31 Jul 2012 22:55

åh, det brukar vara så värt allt slit när lönen kommer!!

Nett

01 Aug 2012 12:15

Härligt med lönen, och nog låter det som att du har ett liv utanför jobbet med ;)

Linda -En Vimisg Mamma

01 Aug 2012 12:48

börjar ni skolan redan nu på måndag? när tar du examen då? kram

Kommentera

Publiceras ej