I can not swim

3kommentarer

Efter att tidigare idag fått besked om att jag och mitt liv just nu suger, så istället för att begrava mig under täcket kommer bästa Lina med Emma och Adam till Falun och käkar och går på bio med mig.
Så en crapy lördag kan ju också bli en helt okej lördag, och nej inte mer, detta hänger kvar.
 
Känner mig fet också, och fetare blir jag.
Men har börjat med lite nya grejer så får se till veckan när jag kommer hem till vågen om något hunnit börja visas redan då, förmodligen tar det en stund. Rom byggdes inte på en dag säger mina föräldrar jämt.
 
begrava, bio, fet, lina, middag, rom,

3 kommentarer

Madde

22 Jul 2012 13:56

Om du är fet så är jag minst en flodhäst:P Men kämpa på:)

Va vart det för någon bio då?

Nett

22 Jul 2012 18:00

Och dina föräldrar har så rätt så :)

Linda -50,2 kg

23 Jul 2012 12:24

Jag känner mig också fet :(

Och joo, din kommentar kom fram och det är tur jag inte är dum.

Kram på dig Jossepisse! Snart får vi börja planera tågluffen också ;) Höhöhöhö.

Kommentera

Publiceras ej