Another new week start

3kommentarer

Godmorgon världen, jag känner mig helt slut. Hade tänkt och köra intervall träning nu på förmiddagen eftersom jag jobbar 16-20 idag (skönt pass!) men, alltså MEN det får bli efter jobbet ändå. 
Även om vägen upp till jobbet (en kvarts uppförsbacke) tar död på mig, och sen stå och gå hela tiden på jobbet, så måste jag träna, jag kan inte bara leva på den vardagliga motionen, jag ska ju få bättre kondition och kunna ge mig ut och springa 5 km. Den konditionen kommer inte tack vare vardagen.
 
Jag skulle vilja färga håret också, men vet inte hur?
 
Bild från midsommarafton.
godmorgon, intervaller, jobb, km, kondition, midsommar, motion, träning, världen,

3 kommentarer

Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

02 Jul 2012 09:40

Tänkte bara påminna om att jag vill ha ditt viktresultat för de senaste tre veckorna :)

Nett

02 Jul 2012 11:39

Slingor kanske ?

Madde

02 Jul 2012 12:54

Ojj de med håret är svårt de om man gör det ena så skulle man vilja gjort det andra:P Själv måste jag lägga i rosa då mina toppar är mer orange nu:P

När har du som mål springa 5km?

Kommentera

Publiceras ej