Min vårtermin 2012

11kommentarer

Dagarna bara går.
Igår var jag i Sandviken o Valbo på shopping med Sandra.
Idag ska jag till Valbo igen för måste hitta en byrå och några linnen.
Sen är det bara helgen kvar i stort sett innan jag åker tillbaka till min lägenhet i Orsa och börjar skolan åter igen på måndag. Kickar igång en vecka av Hotell och konferens det första vi gör.
Ser verkligen fram emot det här halvåret i skolan, varje gång det känts kämpigt i skolan under hösten så försöker jag tänka på att vårterminen kommer vara MIN termin!

Såhär ser den ut:
v.2 - Hotell och konferens
v.3 - Självstudier måndag-onsdag, studieresa Helsingfors torsdag-söndag!
v. 4 - Photoshop
v. 5 - Weblayout måndag-tisdag, grupp & individutveckling onsdag-fredag.
v. 6 & 7 - Kina, incoming outgoing
v. 8 - Indesign = designprogram i datorn.
v. 9 - Engelska
v. 10 & 11 - Amadeus = dataprogram som används på hotell m.m.
v. 12 - Amadeus måndag-onsdag, torsdag-söndag, TUR-mässan i Göteborg!
v.13 - Resebranschkunskap
v. 14 & 15 - Paketera & produktutveckla
v. 16 (16 april) - v. 24 (15 juni) - LIA (Lärande i arbetet = Praktik!)

SEN ÄR DET TAMME SJUTTON ETT VÄLFÖRTJÄNT SOMMARLOV!?

11 kommentarer

Linda aka Javamorsan

04 Jan 2012 13:13

Fullspäckad vår! Härligt tycker jag. Hoppas du får en härlig onsdag nu goa du!!

Nett

04 Jan 2012 13:52

Härliga dagar du har haft det, kan vara skönt nu inför en ny termin på skolan.

anna

04 Jan 2012 14:05

låter som en rolig termin :)

MIN CENTIMETERKAMP

04 Jan 2012 15:06

Svar:

Nej det är ju inte det. Jag har ingen ork att pyssla ihop något slags matschema egentligen, men det är absolut behövligt. Ja visst! Då rullar det på ;)

Tack så mycket! :) La du till via Bloglovin' alltså? ^^ För jag la till dig precis ;*

Fia

04 Jan 2012 15:27

Låter som en spännande vårtermin :)

MIN CENTIMETERKAMP

04 Jan 2012 15:37

Håller tummarna för en bra termin! :)

Malin I Form

04 Jan 2012 17:38

Ååh, ser spännande ut!

Från vara den fula. Till den snygga.

04 Jan 2012 17:50

Får hoppas det i alla fall.

Johanna Öberg

04 Jan 2012 19:58

jag älskar också våren, allt känns så mycket lättare och roligare då^^

Tigerhonan - Mamma till två

05 Jan 2012 12:12

Gott nytt år till dig med :)

Jaså, vad behöver du hjälp med? Beror på hur mycket det är. Är det lite så kanske jag hinner ikväll, men är det mycket så får vi ta det nästa vecka när jag är barnledig :)

Selena

05 Jan 2012 14:05

Du har ju klarat ett delmål till... Glöm inte och bocka av den!!!

;-)

Jag hoppas på att nå ljuva 70-talet nu på måndag....

:-)

Kram

Kommentera

Publiceras ej