Jag blir hellre jagad av vargar

4kommentarer

Skolan vandrar på och jag börjat bli profs på Opera! (alltså dataprogrammet som de flesta hotell använder) men jag blir däremot sjukare för varje dag som går. Tur de är en lätt vecka.
Självstudier imorgon, börjar 10 på torsdag och på fredag går vi 8-12.

Nu har jag käkat mellanmål, har blivit beroende av fil med skivad banan och müsli.
Till middag blir det halloumi med grönsaker, vitkål och turkisk yoghurt med sweet chili.
Kan jag inte träna nu när jag är sjuk så måste jag äta goda bra saker, lite nyttigt. För på fredag eller måndag är det en dag som består av vägning, och jag vill helst inte ha något plus på vågen då är jag glad.

mitt i myllret

4 kommentarer

Malin I Form

10 Jan 2012 16:56

Ååh, nu blev jag galet sugen på halloumi!

MIN CENTIMETERKAMP

10 Jan 2012 18:42

Krya på dig - vågen ska visa minus! ♥

Svar:

Jättemumsig lunch, samt middag eftersom det blev rester ;)

linda - en vimsig mamma

10 Jan 2012 20:39

nej vad sjukt trist att du är sjuker igen =/ kram

Johanna

10 Jan 2012 22:06

Ja nu har jag nytt modem :)

Kommentera

Publiceras ej