Jag gillar inte måndagar

6kommentarer

Godmorgon världen!
Jag har gjort något stort idag, det är helt sjukt - jag gick upp 6.30! Så jag sitter här påklädd och ingosad i 2 filtar med frukosten framför mig, knäckebröd, skinkost och lite kiwi..

Idag börjar en ny kurs, Kina Incoming - Outgoing. Kommer handla om landet, historia, kultur och såklart turismen i Kina. Känns som de kommer bli en bra och intressant kurs faktiskt.
Den pågår idag, imorgon och onsdag - sen får jag åka HEM HEM HEM!! Och träffa min älskade Lina, träna på mitt fina gym och mycket mycket mera. Jag kommer vara hemma nästan en vecka!

Men nu; åter till frukosten och Vakna! Med the voice!

Bild från en galleria-lunch i Helsingfors.

6 kommentarer

anna

06 Feb 2012 08:58

kul med ny kurs :) och att få åka hem också!

Johanna Öberg

06 Feb 2012 16:29

låter som en väldigt intressant kurs!:) söt bild på fina dig!:)

Fanny

06 Feb 2012 20:47

SV: Tyvärr, älskar boken för mycket för att låna ut den, måste ha den till hands utifall jag behöver den ;D

Sofia

06 Feb 2012 20:57

Låter som en spännande kurs. :)

Nett

07 Feb 2012 08:23

Jag gillar Måndagar, speciellt de som igår när man på Måndag morgon kl 7 har jobbat klart :)

Linda aka Javamorsan

07 Feb 2012 12:11

Härligt att komma hem ett tag :)

Kommentera

Publiceras ej