FREDAG

5kommentarer

Hej lediga fredag! Jag sitter och njuter en frukost i form av stekt ägg med lite turkiskyoghurt och ostkuber. Det är sånt man orkar unna sig när man inte behöver stressa iväg till skolan.
Ska väl ta en promenad senare idag, Lillemor ska göra ett prov först så de blir en längre slappmorgon, men jag klagar verkligen inte - jag njuter av Vakna! med the voice och sen ska jag fortsätta min mysmorgon, och tagga igång till en promenad.

Idag har man också äntligen fått in lite pengar på kontot, så ska passa på nu att betala räkningar och så, så jag vet hur fattig jag blir resten av månaden - och vad jag kan äta för gott!

5 kommentarer

Malin

24 Feb 2012 12:54

Sv: ja det gar verkligen segt pa slutet, men sa brukar det vara for de flesta. Det ar ju lattare i borjan nar man nastan kan chocka bort kilon haha! Jag springer och gymmar mycket nu och tar tva-timmarspowerwalks pa helgerna sa ser till att forbranna ganska bra i alla fall 5 ganger i veckan. Det kanns ju bra men betyder ocksa att kroppen behover mer mat an innan och det blir en klurig balans nar man fortfarande vill ga ner lite till! Med PCOS sa maste jag halla mig langt fran socker och (i alla fall snabba) kolhydrater sa det ar val sa planen ser ut - fortsatta pa samma bana och hoppas att det funkar. ;)

linda - en vimsig mamma

24 Feb 2012 13:12

va trro du?? =) haha om jag skulle prova jogga så skulle jag dö ! kram

Johanna Öberg

24 Feb 2012 13:35

åh va skönt att vara ledig idag:D skönt att njuta i lugn och ro av frukosten:)

Emma

24 Feb 2012 14:32

Hallo. Det går bra för mig.

Jag kämpar med överksottshuden.

Jag är jätteledsen över den.



Hur har du det med hud?

Viktkamp

25 Feb 2012 13:14

jag får inte pengar förrän på måndag =(

Kommentera

Publiceras ej