English student

5kommentarer

This week I am going all englisho, it's English everyday in school. From the minute we come into the classroom to the minute we left is all English, our teatcher is americano!

Fy vad jobbigt och säkert 1000 stavfel, men det kan jag leva med.
Imorgon är det jobba klart arbete med Clara, redovisa, skriva CV & personligt brev. SEN får jag åka hem till mitt Hofors och stanna där till på söndag - och det blir ganska fullspeckat denna gång.

Nu ska jag kolla mer på pip larsson innan big brother och sängen! WOHO.

Clara & JD

5 kommentarer

linda - en vimsig mamma

28 Feb 2012 22:22

ja fan vad kul det verkar =)

ja jag har ju rört mig lite iallafall..rkam

Johanna Öberg

29 Feb 2012 10:47

åh pip larsson:D:D det såg jag alltid på förut! älskade det programmet^^

Nett

29 Feb 2012 14:38

Härligt att få åka hem :)

Malin

29 Feb 2012 15:18

Later som varenda skoldag jag haft hela livet da, eftersom jag gick i engelsk skola, gick International Baccalaureate pa gymnasiet och nu gar pa universitetet i England. ;) Jag tycker att det ar jobbigare att prata/skriva pa svenska an engelska. Av de tre sprak jag talar ar engelska lattast.

Sofia

29 Feb 2012 20:43

Tycker stavningen ser bra ut. :) Kul med engelska tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej