En söndag helt plötsligt

5kommentarer

Här sitter jag och kollar på Miami Ink och snyggingen Ami. - snälla rara högre makter, gör så jag kan få en tatuering gjord av honom och jag ska aldrig klaga en enda dag till i livet...

Idag tänkte jag försöka komma iväg till Valbo en snabbis så jag kan få nya byxor, det börjar bli dags för det. Men aldrig att jag tänker köpa en stor storlek, kan jag inte ha en viss storlek tänker jag inte köpa några. Så ni får väl se ikväll om jag kommer hem tomhänt eller ej.

5 kommentarer

Jenny

19 Feb 2012 11:44

Men snälla JD, du kan väl inte sitta och spana in Ami när du har Chris Nunez i samma program!? ;) haha



Hoppas du kommer hem med ett par nya byxor!! :D

Malin

19 Feb 2012 11:47

Klart du ska ha en mindre storlek! Så brukar jag också göra.. Iofs är väl det viktigaste att de sitter bra, men om man tycker att storleken inte stämmer överens med annat man har i sin garderob som passar så vill inte jag heller köpa. Möjligtvis om storleken är mindre på lappen än i verkligheten, haha :P

Sofia

19 Feb 2012 13:52

Håller tummarna att du får tag i några byxor. :)

Johanna

19 Feb 2012 19:16

Han skulle få tatuera mig med.... :P



Ja det finns mängder med låtar som beskriver ens liv, känslor och dylikt... :)

Tigerhonan - Mamma till två

19 Feb 2012 21:53

Det går inte kommentera ditt övre inlägg :O



Iaf, jag vet inte om jag ska sluta än eller inte. :/ Vi får se

Kommentera

Publiceras ej