Den glider in i mål igen..

7kommentarer

Nu är jag på plats uppe i Orsa igen, och imorgon är det första dagen tillbaka till skolan efter nästan 2 veckor borta. Det är med blandade känslor jag är tillbaka här, vi får se hur det går.

Jag ska iallafall tillbaka till den normala kosten, och motionen.
Om jag ska lyckas få bort alla kilon till sommaren är det hårdkörning nu som gäller!

Var och handlade på Ica maxi i Mora på vägen upp, fick med mig:
banan, kiwi, paprika, gurka, tomater, vitkål, ägg, keso, turkisk yoghurt, fil, fetaost, mozarella, brie, och så var det extra pris på fläskytterfilé så det fick också följa med.
Så nu kör vi - fullt ös medvetslös!

7 kommentarer

Johanna Öberg

21 Feb 2012 00:13

gud så duktig du är! önskar jag var lika duktig som du:)

linda - en vimsig mamma

21 Feb 2012 09:17

ja sjukt skönt med en seger och igår plckade dom 2 pinnar till också ju =) oj hoppas du inte ligger efter allt för mycket om du varit borta så länge =( kram

anna

21 Feb 2012 10:56

kul att handla och ha massa gott hemma! :)

Danielas Lchf-Liv

21 Feb 2012 11:20

Härligt att du känner så!

Och den där laxen såg god ut! :)

Nett

21 Feb 2012 16:43

Skönt att ha haft den ledigheten :)

Sofia

22 Feb 2012 20:39

Låter bra. Måste vara lite skönt att vara tillbaka iallafall. :)

Fia

26 Feb 2012 19:04

Kämpa på :D

Kommentera

Publiceras ej