Tillbaka till vardagen

5kommentarer

Som sagt, första dagen i skolan idag, fortfarande sliten efter en rolig lördagskväll som gjorde att vi blev kvar i Torsåker över natten för att sen åka hem och vara allmänt död på söndagen, och upp till Orsa.
Käkade middag med Lillemor igårkväll och taggade inför skolan, så kul att se henne!
 
Och idag såg man alla andra, det var också trevligt.
Lektionen var helt okej, innebar typ självstudier så why not hehe.
Efter skolan tänkte jag gå hem och slappa och ta det lugnt, men det fick jag inte. Jag skulle umgås med Sara & Lillemor tyckte dom, vi tog en sväng till Mora och handlade, åkte hem till L för att göra mumsig tacos, hon gjorde kladdkaka som dom åt, jag motstod, så jäkla bra!
Sen tog jag och L en powerwalk på kvällningen, ca 45 minuter och nu är jag slut. Måste få sova!
 
Kul också att folk tycker jag blitt smalare sen sist, på 4 månader ser jag tydligen så annorlunda ut. Men det är bara kul att få höra så det gör mig inte ett korvöre. Mer träning på det bara!
 

5 kommentarer

Madde

07 Aug 2012 09:58

Ojj va tidigt skolan börjar för er då. Men är skönt ibland med komma in i vanliga rutiner:)

Nett

07 Aug 2012 12:25

Härligt att ha första dagen gjord. Här börjar skolan nästa vecka.

Viktkamp

07 Aug 2012 13:50

så kul att höra att det syns =)

Linda

09 Aug 2012 11:43

Härligt! skönt att ha kommit igång igen =) kram

Johanna Öberg

09 Aug 2012 14:01

Duktig du är! dags för mig att köra igång med träningen igen:)

Kommentera

Publiceras ej