Jag kan guida dig vart du vill

7kommentarer

Okej så idag började en ny kurs i skolan. Nämnligen Gudning. Är jag en guide? Öh, nej inte direkt. Jag är alldeles för skakig, osäker, nervös, och talar inte alls bra svenska. Så guide, kanske nästa årtionde.
 
Men anywho, dagen var intressant och vi tog en Walking Tour - vilket innebär att man går igenom en stad, ett område eller något, och stannar vid varje intressant ställe och berättar om det för hela gruppen. Så det gjorde vi idag, hela klassen + läraren. Alla fick vi guida om en varsin sak, ej välja egen. Jag fick kyrkan!!
 
Mitt nya älskade halsband, avgudat av många. Ugglor har den effekten!

7 kommentarer

Nilma

13 Aug 2012 20:52

Det låter lite roligt ändå men kyrkan, ja! Mindre kul!

Madde

13 Aug 2012 23:18

Då vet jag vem man ska ringa om man behöver Guide;)

Snyggt halsband:)

Madde

13 Aug 2012 23:18

Då vet jag vem man ska ringa om man behöver Guide;)

Snyggt halsband:)

Nett

14 Aug 2012 21:57

Åhh, söt uggla. Själv fick jag en massa ugglor på posten idag som jag skall ha till mitt nya projekt ;)

Chanelle Daniella Caspian

15 Aug 2012 00:20

Talar du inte bra svenska?

Johanna Öberg

20 Aug 2012 00:08

jätte fint halsband!:)

MARIA - mode, outfits & inspiration

15 Sep 2012 11:31

Sött halsband :)

Kommentera

Publiceras ej