Senaste dagarnas kaos

7kommentarer

BRYNÄS VANN SM GULD OCH ÄR HÄRMED SVENSKA fucking MÄSTARE!!


Sen fyller jag år idag också, världens bästa present. Tänk er alla dagens tidningar vimlar av SM-GULD bilder, bilder på snyggingen Silfverberg och hela jäkla området är bara så glatt!
Inte nog med det kom Sandra nyss med en present till mig:
Med GULD strössel mina vänner.

OCH IMORGON kommer jag bege mig in till Gävle för att med tusentals andra fira detta underbara gäng på stortorget. Det kommer bli galet, och helt underbart på samma gång.

7 kommentarer

Anonym

20 Apr 2012 20:56

Anonym

20 Apr 2012 20:57

GRATTIS GUMMAN <3

Nilma

21 Apr 2012 11:52

Grattis i efterskott :D

Nett

21 Apr 2012 12:29

Grattis i efterskott, och det såg ju inte fel ut med guldströssel :)

Fia

21 Apr 2012 12:36

Grattis i efterskott :)

Sofia

21 Apr 2012 13:11

Woho grattis i efterskott! Bra födelsedagspresent det där. :)

Malin

21 Apr 2012 18:31

Grattis i efterskott! Vad passande, blev ju som en present till dig liksom. ;) Har sett manga som varit glada over att just Brynas vann.



Sv: jag var Busted-fan nar jag var yngre, innan McFly ens var riktigt sadar etablerade. Tom fick ju vanta en stund med att riktigt satta igang med McFly sa jag har varit med dem fran dag ett och da ar det inte latt att inte alska allt de gor. :) De ar sa mysiga ocksa och det ar det verkligen inte alla band som ar.

Kommentera

Publiceras ej