Västkustsallad till frukost

3kommentarer

Tycker de är jätte skönt när man ställer klockan på 6.50 så vaknar man 6.10. Det tycker jag är helt underbart skönt.. verkligen.

Hade filmkväll hos mig igår med Kattis & Amrit, vi kika på Dumpa honom. Klockren film helt enkelt. Det var trevligt. Skönt att slippa vara ensam ibland. Man somnar bättre på gott humör.

Idag blir det en kort dag igen (THANK YOU GOD!!) slutar vid lunch. Och vad händer för jobbigt på förmiddagen då? Vi ska på busstur i Orsa och bli guidade. Jobbigt värre, jobbigt jobbigt. Ni ser vad man får lida som student direkt när skolan drar igång. PANG PÅ RÖDBETAN, ingen lugn start!

Nu ska jag kolla schema några veckor fram och planera.
Jag älskar att planera. Planeringsfreak.

3 kommentarer

Nett

06 Sep 2011 08:20

Sådana uppvaknanden är det allra bästa :)

Linda aka Javamorsan

06 Sep 2011 10:03

Ha ha ja en busstur är ingen barnlek vännen ;)



Hoppas du får en fin tisdag nu och att din planering går bra. Jag älskar att planera jag med :)

DONKEN- Vince & Doas Morsa

06 Sep 2011 10:05

haha ååå jag med! :P

skriva packlistor, fylla i kalendern, årsdagar födelsedagar, månadsdagar, lönen, barnbidrag.. haha.. :P löv it. Då ser man ju vad man ska göra.

Tom almanacka- inge kul det minsta.

Kommentera

Publiceras ej